batton_koral

insp2

batton_publikacje

Procedura reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie

 

1. Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, otwórz ją w obecności kuriera
i sporządź protokół szkody.

W przypadku gdy kurier nie posiada protokołu jest on zobowiązany do jego
dostarczenia i przyjęcia wypełnionego dokumentu oraz podpisania go w Twojej
obecności.

2. Na adres e-mail mamita@mamita.pl należy wysłać:

* kopię (skan lub zdjęcie) sporządzonego protokołu szkodowego
* min. 2 zdjęcia uszkodzeń samej tapety
* numer listu przewozowego
* dowód zakupu produktu

Po otrzymaniu powyższych informacji oraz dostarczeniu przez kuriera uszkodzonego
towaru do naszej siedziby wysyłamy nową tapetę na nasz koszt. Czas realizacji do
5dni roboczych od momentu otrzymania tapety.

 

 

Reklamacja z tytułu wadliwego towaru lub wysyłki niewłaściwego towaru

Podstawą do reklamacji jest towar niezgodny z zamówieniem, posiadający wady
techniczne, zły rozmiar, inny niż zamawiany materiał lub też niekompletne
zamówienie.

 

Procedura reklamacji z tytułu wadliwego towaru lub wysyłki niewłaściwego towaru

1. Na adres e-mail mamita@mamita.pl należy wysłać opis reklamacji produktu wraz
z załączonymi zdjęciami wady w celu weryfikacji niezgodności z zamówieniem.

2. W przypadku zwrotu towaru wadliwego, prosimy o staranne i bezpiecznie
zapakowanie produktu oraz załączenie kopii dokumentu zakupu. Produkt zostanie
odebrany przez kuriera w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas
reklamacji.

3. Po przeprowadzeniu procesu reklamacyjnego i weryfikacji produktu
reklamowanego wysłany zostanie prawidłowy produkt do Klienta. Koszty transportu
wymienionego towaru ponosi Mamita.

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie towary w stanie w jakim zostały
dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych fototapety po jej naklejeniu,
reklamacja nie zostanie uznana.

Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w
odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia
wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez Klienta.

 

 

Zwroty

Wszystkie tapety wykonywane są na indywidualne zamówienie Klienta. Jeśli wysłany
towar pozbawiony jest wad technicznych nie ma możliwości zwrotu ani wymiany.

 

Siedziba firmy oraz dane do wysyłki:

 

MAMA STUDIO Sebastian Predel
ul. Berka Joselewicza 26
31-031 Kraków
tel +48 570 906 570